PrincessPrincess
SolingSoling
Tur/havTur/hav

Nyttig informasjon

Kjølbåtmiljøet i Tønsberg Seilforening er stort og aktivt. Det seiles regattaer på tirsdager og onsdager gjennom hele sommerhalvåret og det er faglig påfyll gjennom vinteren. På tirsdager er det de tradisjonelle klassebåtene som seiler, Princess og Soling. Det seiles på bane rett utenfor Fjærholmen. Onsdag er det Tur/Hav som seiler. De har noe variasjon i sitt regattaprogram, men utgangspunktet er et handikappsystem, NORrating.

Nyheter

Norge om babordNorge om babord2018-11-28T23:00:00ZTirsdag 11.desember kl 19.00 kommer Magne Klann til Fjærholmen. Han vil blant annet fortelle om sin spennende reise fra nord til sør i RS Aero, Norge om babord.

>>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspx>>

Årsmøtehttps://tonsbergseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=36Årsmøte2019-02-14T17:30:00Z2019-02-14T19:30:00ZFjærholmen - klubbhuset<div></div>
Båtutsetthttps://tonsbergseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=37Båtutsett2019-04-27T10:00:00Z2019-04-27T11:00:00Z<div></div>

Alle nyheter

JuletreseilasJuletreseilas2018-12-07T23:00:00ZHelgen 1. til 2. desember ble det arrangert juletreseilas på Fjærholmen for Optimist og Laser 4.7.
Bjørnar nr. 2 i North AmericaBjørnar nr. 2 i North America2018-12-05T23:00:00ZBjørnar har avluttet sesongen sterkt med en 2. plass i North America! Vi gratulerer!
Velkommen til ny hjemmesideVelkommen til ny hjemmeside2018-11-19T23:00:00ZStartskuddet er nå gått for ny hjemmeside for TS. Dette vil forhåpentligvis bli en mer levende side, hvor all informasjon til bli lagt! Det skal være enkelt å finne frem. En del mangler fortsatt, men mer vil komme til etterhvert.
Velkommen til nye websiderVelkommen til nye websider2018-11-18T23:00:00ZVelkommen til våre nye websider. Disse sidene er under utvikling, spesielt med tanke på innhold. Det vil komme mer og bedre informasjon på flere steder i kommende uker.
Velkommen til ny hjemmeside for TSVelkommen til ny hjemmeside for TS2018-11-18T23:00:00ZVelkommen til ny hjemmeside for TS! Her skal vi finne all informasjon og aktivitet som skjer i foreningen vår! Gi tilbakemelding på hva og om dere ønsker noe - så tar vi tak i det! Dette blir spennende!
Årets team/lagÅrets team/lag2018-11-08T23:00:00ZVestfold Idrettsgalla
Premieutdeling for tirsdags- og onsdagsregattaenePremieutdeling for tirsdags- og onsdagsregattaene2018-10-24T22:00:00ZTirsdag 10. oktober var det premieutdeling for tirsdags- og onsdagsregattene.
Seier i NOK lagcupSeier i NOK lagcup2018-10-10T22:00:00ZTønsberg Seilforening sitt lag TBG Power vant årets lagcup for optimistjoller. Laget besto av Marie Butler Wang, Mathilde Robertstad, Marie Lepperød , Sivert Foyn-Andersen og Felix Toll-Kjær.
Kretsmesterskap for joller 2018Kretsmesterskap for joller 20182018-08-30T22:00:00ZDet ble seilt kretsmesterskap i Sandefjord 25. - 26. september. Selmer Foyn-Andersen gikk helt til topps i Optimist B. I Optimist A gikk ble Marie Butler Wang nr. 2 og Selmer Foyn-Andersen nr. 3. Ida-Linn Vittersø fikk til slutt 3. plass i Laser 4.7.
Velkommen til nye hjemmesiderVelkommen til nye hjemmesider2018-03-01T23:00:00ZVi har inngått et samarbeid med Atea om nye websider og klubbkontor. Hjemmesidene er under utvikling. Mer informasjon vil komme
Hilde Syrrist gjenvalgtHilde Syrrist gjenvalgt2018-02-17T23:00:00ZÅrsmøtet ble avholdt torsdag 15. februar. Hilde Syrrist ble enstemmig gjenvalgt som leder for 2018. Eirik Brekke ble valgt til ny nestleder.
Seilkurs Optimist NybegynnerSeilkurs Optimist Nybegynner2018-02-15T23:00:00ZSeilkurs for barn 8-12 år Tønsberg Seilforening starter opp nybegynnerkurs tirsdag 24.april kl 18.00. Det er ingen formelle krav til kompetanse, men du burde jo like sjøen og ha interesse for å begynne med seiling.
Velkommen til Atea KlubbVelkommen til Atea Klubb2018-02-15T23:00:00ZTakk for at din klubb velger Atea Klubb som leverandør av ny hjemmeside.
En enklere klubbhverdagEn enklere klubbhverdag2018-02-14T23:00:00ZAtea Klubbkontor inneholder styre- og prosjektrom og sørger for tilgang til dokumenter, epost, kalender og Office-pakken gjennom sikker lagring i skyen. Bedre samhandling, høyere trygghet og større fleksibilitet.
Publiseringsløsning for idrettsrådPubliseringsløsning for idrettsråd2018-02-13T23:00:00ZAtea Klubb har i samarbeid med Norges Idrettsforbund utviklet en publiseringsløsning for alle idrettsråd.