Havn

Båtplass

Tønsberg Seilforening har et stort havneanlegg og tilbyr plasser til medlemmer og gjeteplasser.

For våre gjestebåter

For døgnleie inkluderer prisen mulighet for strøm og våre sanitærfasiliteter. Døgnpris for havneplass er kr. 300. Det kommer havnevakter og tar inn havneleie på kvelden eller betal med Vipps. Avsatte plasser til døgnleie er på nordbryggen og ellers ledige plasser, se skilt ved ankomt.

Fo​r våre faste båter

Frist for å søke årsplass er 1.februar hvert år. Det kan bare søkes om plass til seilbåt. Søknaden skal innholde:

• Båttype, lengde og bredde
  • Hva du kan bidra med i klubbarbeidet
  • Hva skal du bruke båten til? Vi prioriterer regattaseiling

Det forventes at de som har båter i anlegget bidrar under arrangementer.

De som ønsker vinterplass på Fjærholmen sender mail til driftsleder@tonsbergseilforening.no , Det er begrenset antall plasser på land, så det er “førstemann til mølla” prinsippet som gjelder. Mail skal innholde: Båttype/antall fot. om du skal ha vinterstrøm eller ikke. Båt/krybbe skal merkes med navn og telefonnummer.

Oversikt havna 2019: Bryggeplan 2019.pdf

Havnereglement:Havnereglementet rev020614.pdf

Klubbhus

​Vi har et flott klubbhus, med kjøkken spisesal og garderobeanlegg.

Klubbhuset kan etter avtale leies ut til medlemmer

REGLER leie klubbhus.pdf

BRUKSREGLEMENT FOR FJÆRHOLMEN.pdf

Medlemskveld kappseilingsreglenehttps://tonsbergseilforening.klubb.nif.no/Lists/Aktiviteter/DispForm.aspx?ID=45Medlemskveld kappseilingsreglene2019-04-24T17:00:00Z2019-04-24T19:00:00Z<div></div>