Juletreseilas

Line
08.12.2018
Helgen 1. til 2. desember ble det arrangert juletreseilas på Fjærholmen for Optimist og Laser 4.7.
Seilerne koste seg både på vannet og land denne helgen. Siden det snart er jul er det obligatorisk med nisselue og juletre øverst i masten. Regattaene ble gjennomført i sol og regn og fin vind. Varm saft og pepperkaker ble servert på vannet! Grøt, taco og overnatting gjorde at dette ble en minnerik helg. Til og med julenisssen dukket opp.

Denne seilasen er en hyggelig avslutning på seilsesongen. Nå pakkes båtene bort og de fleste tar en velfortjent pause fram til våren.

Resultater Laser: 1) Ferdinand Juell (Sandefjord Seilforening), 2) Marie Jacobsen Lepperød (Tønsberg Seilforening), 3) Ida-Linn Vittersø (TS), 4) Jacob Andresen (TS)

Resultater Optimist: 1) Mathilde Robertstad (TS) , 2) Marie Stenhagen (TS), 3) Marie Butler Wang (TS), 4) Jacob Wærsten (Bærum Seilforening), 5) Caroline Karlsen (TS), 6) Nanna Juell (SS), 7) Felix Toll-Kjær (TS), 8) Sivert Foyn-Andersen (TS), 9) Isabella Petterson (TS), 10) Amund Bråten (TS).

20181201_193935000_iOS.jpg